Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

    Zamieszczone przez przebor
    Wojtas_Poznań, a przed lotosem na jakim oleju jeździłeś i przy jakim przebiegu przeszedłeś na lotosa?
    przed lotosem był orlen platinum 5w40 Dokładnie nie pamiętam kiedy zacząłem wlewać 5w40... coś ok 170tys, teraz mam jakies 193tys.... auto typowo do turlania się po mieście, kiedyś częściej zwiedziało dalsze i bliższe okolice
    no a przed tymi 170tysiami ... chyba nawet od samej nowości ? :idea: też było zalewane mobilem 10w40, o zgrozo ! :diabelski_usmiech
    Zamieszczone przez przebor
    Syntetyk lotos 5w40 będzie dobrym wyborem, nic się nie rozszczelni?
    wszystko, nawet baterie w łazience
    silnika raczej nie zgubisz na pierwszym zakręcie :P :lol:

  • #2
    Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

    Panowie,
    Mam pytanie, czy wymieniał ktoś samodzielnie uszczelkę pod pokrywą zaworów
    przy silniku 1.6 BGU ?
    Czy temat jest możliwy do ogarnięcia w warunkach domowych, czy trzeba szukać warsztatu ?

    Komentarz


    • #3
      Hej, myślę, że jest do ogarnięcia. Jeśli masz troszkę pojęcia i kluczy (np torx spline) to możesz śmiało wymieniać
      SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

      Komentarz


      • #4
        Moim zdaniem demontaż kolektora jest nieunikniony.
        Wie ktoś może jakie części dodatkowo powieniem zakupić oprócz samej uszczelki pod pokrywę ?

        Komentarz


        • #5
          Te gumki przy śrubach pokrywy też się wymienia? U mnie przecieka w okolicy śruby i nie wiem czy też ich nie kupić. Jaką uszczelkę polecacie oryginał czy też można dostać jakiś dobry zamiennik?

          Komentarz


          • #6
            Panowie chciałbym powrócić do tematu, (mam już dosyć ubabranego silnika)
            Jak zdemontować górną część kolektora ssącego ?
            Znalazłem na forum fajny opis jak zdemontować przednią cześć kolektora (jak do wymiany świec zapłonowych), pytanie jak zdemontować resztę, żeby dostać się do pokrywy zaworów.
            Przestudiowałem ETKĘ i nie widzę żadnych innych śrub poza śrubami przy przepustnicy.
            Czy górna część jest jakoś przykręcona do bloku silnika ?

            Z góry dziękuję za pomoc.
            Pozdrawiam Freedom
            Załączone pliki

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X